hej!

min dag har varit helt okej:)

skolan:

den har varit trisst som vanligt, men man har ju sinna kommpissar och det gör ju att man står ut:)
ja på torsta och en vecka framott blir det slappa för mig:D för vi har soare nästa vecka någon dag och då ska vi träna, från torsdag till torsdagen därpå då soaren är;)
ochej det är typ inga som vet vad soaren inebär så jag ska berätta. varje år har min skola en vår soare och en jul soare. vi är ju en rätt stor skolla med typ kanske över 300 pers, så från dagis till 9.  vår musik lärare krister holler alltid i soareerna, och nästa vecka ska vi ha jul soare. då brukar varje klass framföra ett littet numer eller en låt på en sen som är sirka 10m lång och 10-15m bred. men 8 och 9 som har musik i elevens val (även lite andra elever) spelar upp en pjäs som inehåller många låtar och tejater då, i år ak pjäsen handla om en tjtj som lärt sig fel historia om jesus, den kommer nog bli skit bra:D pjäserna kan vara 1-2 timmar lång, med 1 eller 2 pauser. sen på slutet är det även lucia tåg fö nior och treor. treoran sjunger lite mer ban låtarne och dom har typ plast jus, medans niorna sjunger lite svårare låtar i stämor och har levande jus och klätt up sej mer som det är på lusia på tv:P
det kan vara rätt kul när killar från nian ska fram och sjunga solo och ska sjunga en ljus låt, det kan låta lite kul men man ska ju inte vara taskigXD
a deta är en soare;)

stallet:

i dag i stallet broddade jag och gorde i årdning mig och funny och stack ut en tur i skogen, det var kålsvart men jag hade lampa som tur va:P det var rätt mycket snö där jag red och funny blev helt galen när jag fattade galopp men det va kul:D när jag presic skuller rida ut på vägen hem mot stallet, hoppade ett rådjur utt framför mig och funny bara typ 1m ifrån??:O fatta funny blev rädd och slängde sig åt sidan, typ ner i diket, å fy va rädd jag blev. jag såg inte rådjuret först, det hoppade nämligen in i en häsk bredvid och när jag vände mig mot häcken för att se va funny blev rädd för så ser jag bara två gröna prickar, jag fick rent av panic.....min tancke va att det va en mördare som satt och väntade på att jag skulle gå utt på vägen och sen kunde hoppa på mig och funny.. men efter typ 2 min såg jag att det va ett rådjur och fatta hur gla jag blevXD aja förutom det har allt varit skitt myssigt:)<33

nu ska jag bara villa framför tvn för jag e skit trött;)<333



'bild på funny på gången i går:D<33



dena bilden togs oxo i går:) en favo bild♥

ALLA MÅSTA RÖSTA PÅ JOSS OCH FANTASIA DU RÖSTAR PÅ 
http://www.libresse.se/aretshast/?flashparamcontributionid=307661 HON ÄR I FINAL OCH JU MER RÖSTER DESTO BÄTTRE;D♥♥





Kommentarer
Postat av: Theresé och Barifay

sv: haha ja xD <3

2010-12-07 @ 21:03:08
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: Linn

Har röstat! :D

2010-12-07 @ 22:15:55
URL: http://finasteponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0