julfest i stallet(>

ja klockan 5 sen ska jag mamma olivia åcka upp till stallet där theresé susanne, linn ingela benjamin, andrea ida och oskar:)

vi ska typ ficka ovh så kommer "stall tomten" och delar ut julklapparX)

skulle igentligen rida i dag men pontus(min bror) är här och ska hem till gbg typ vi 5 halv 6 tiden, så jag vill gärna träffa han inann vi ska till stallet<3

SOAREN:

japp i torsdags va det ju soare.... det va så himla nervöst, ca 1000-2000 pers satt och väntade på att teatern skulle börja. sen när vi väl börjatt spela va det skit kul!!:D alla va jätte duktiga, skit bra jobbat!!<33
och när vi väl va klara då va man lättad;)

sen va det niona som hade lusiatåg, så finna dom va, å jag o anna satt och iafa ja va påväg att bö gråta. ändå sista året med alla dessa härliga personer "*********" heh!!<33
å kommer sakna alla<33 och nästa år är det vi!!??!!<3

GÅRDAGEN:

hela dagen i går va typ jobbig!!

deräckt när vi kom till skolan skulle vi göra i årdning efter soaren.. det är så att 8:na ska städa mm efter soaren och så. men 7 8 9 vi började bära stolar, det gick snabt, sen plockade 7orna ner senen, vi hjälpte till lite, efterde, gick 7 9. då började vi städa gympa hallen, damsuga soppa skuta moppa, puttsa fönster tillåmed ta en sktapa och plocka bort tugguminXO
sen skulle vi skura från ena endan till andra av idrotsahallen, då delade vi in oss 2 och 2 och så fick vi varsin skurmopp och hink, så körde vi elever en tävling den som blev klar med sin del av idrottshallenX) jag och ellen van mohaha:P

ja i dag har jag inte gort så mycket, en slapp dag helt enkelt;)<33

snart stallet då<33


Kommentarer
Postat av: Theresé och Barifay

sv: tack !



tror det blir ! :)

2010-12-23 @ 20:54:59
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: Theresé och Bengtsson

svar: hihi ja :D <3

2010-12-26 @ 17:39:19
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: ida :)

aa, de gör vi :D

2010-12-29 @ 23:00:38
URL: http://idaalva.blogg.se/
Postat av: Linn

SV: Ja det får du! Jag skulle vilja följa med dig också! =) <3

2010-12-30 @ 21:15:36
URL: http://finasteponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0