SÅ NU HAR JAG HAFFT MITT UPPEHOLL OCH SKA BÖRJA BLOGGA I JEN!!

hej,


ja det har hänt mycket under doma veckor jag inte bloggat, men inte deräckt något stort. jag har har skaffat bdb:P kolla gärna;)<33

heter: funnyinmyheart kolla!!!

jah, man kan säga att det har kommit lite snö!! i natt hadde det komit"typ" 1 dm snö, så jag fick inte åka iväg å träna i dag:( mamma sa att hon inte ville köra när det var blöt snö, så jaja man får ståut<33

jag ska bli bättre på att uppdatera;p

det går dupper på träningarna för mig å funny nu, så hon får vila från träning 2 helger nu trorjag<333



söttis hästen!!!<3333



fatta att det ändå e jul snart det är lite coolt, men jag börjar bli lite strresad för jag vet absolut inte vad jag önskar mig!!:o sxå snälla hjälp mig, ni kan väll berätta va ni typ önskar er lite så, jag kan ju få förslad;D<33


Kommentarer
Postat av: Theresé och Barifay

du vet vad jag önskar mej men säger det ändå:)

pikeur tröja o sockar

systemkamera

och lite små grejer

<3

2010-12-05 @ 19:53:32
URL: http://barifaytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0