kväll då<3<3

shos,

i dag har jag varit med therese hela dagen vi har käkat glass det var läskigt för det gick typ två killar mot oss då började jag gapflabba dom bara öö...okej!? therese bara badjäst jävlar ...det var lite skojigt + att dom typ gick i 6:an:S sen passade vi lotta jag skulle hämta hon men först ville hon inte med då sa jag
- men vi ska till stranden och bada o käka kakor.:)
hon bara
-kakor jaaa....då följer jag med:P busigt!!<3<3
ska försöka lägga ut en bild på lotta hon är jätte söt!!!
aja vi åkte ialla fall till skomakar udden där jag och therese fegade med att bada men sen när olivia komm och vi trode att on skulle skvätta på oss så bar det ner i havet å då va det inte så farligt, då bada vi kanske 10 min en kvart det var sköntXD
vi lämnade lotta klockan 5 och 6 åkte vi upp till stallet och red ut....vi red barbacka.
när vi komm till baka till stallet tränade jag lite på att komma upp barbacka på funny åå ja va så nära!!(ska träna hela sommaren så att jag blir bäst på det!;P)

ska äta tacos nu...mums<3<3
så ni får ha det så braE>E>

Kommentarer
Postat av: din tess och bengtsson :P

haha det var kul och rida idag :D

2010-06-18 @ 22:34:54
URL: http://tessanhagglund.blogg.se/
Postat av: din tess och bengtsson :P

jaah..det var kul idag :D

2010-06-18 @ 22:36:56
URL: http://tessanhagglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0