sjuk o.O

ja sjuk i  dag me:(

e inne på olika bloggar bdber och så:)

ska plugga lite innför ett prov vi har i morgon så får se om jag e frisk till det.

fast jag bara varit borta från funny i en dag är det  skit jobbigt, ska kanske upp i dag får se fall jag blir bättre under dagen. men det är sjukr jobbigt att holla sig borat från stallet!! "VILL DIT"<333

har tänkt litte på tävlingsesongen som va och som kommer. det har ju funkatt bra, och dom 3 sistta tävlingarna blev det ju placeringar:D så jag är stolt över min lilla prinsessa!!<33

nästa sesong ska jag setill att starta L:A funkar det ska vi gå upp enu lite till i klasserna:) hon ee skita duktig på skänkelvikningar och trav ökningar (när jag fårtill dom helt perfekt svävar hon fram:O) så det får ni se upp för heheh:P<33 ska även börja hoppa nästa sesong, typ ska börja träna hoppning i någon hopp grupp:)
jag hadde tänckt träna i linns hopp grupp, men det var på tisdagar och typ förtidigt började typ när mamma slutade jobbet:( men sen pratade vi med Maria Drugge(stavning)  och hon sa att hon hade hopp gruupper på onsdager 3 olika tider, 6 8 9 typ något sont:s så vi ska höra litte mer med henne så kanske jag ska börja träna där:D<33

Dressyr träningaarna funkar supper som alttid vvet ni hihi;D<33

åh det var ettagsedan men jag ska berätta vad jag fått i pressent:p :

en fårskinnspadd från hööks

de bruna

orkar inte ladda upp bilder så

jag fick

* en tjock vitt huvtröja
* råsa vita raggsockar,mys pys
*bruna kingslands stövelstrumpor
* pengar, så jag ska kolla efter en john whitaker hjälm svart ska iväg på lördag då ska vi käcka några affärer, ska även kanske kolla efter bruna john whitakerridbyxor

och massa mer;)<333 


kram//sigridBrothèn

Kommentarer
Postat av: Theresé och Barifay

okej, låter kul :)

ska titta efter Whitiker ridbyxor på rean på gbg HS :) det blir nog slänga gamla ridkläder snart ;) <3

2010-11-16 @ 18:10:03
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: Theresé och Barifay

sv; okej, då kan jag visa dej också :D <3

2010-11-16 @ 20:44:07
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: josefine

SV; Tack! :D Ska lägga upp fler imorogn!



DET Jacson-SCHABRAKET, du måååste ta reda på vart den som gav dig det KÖPTE DET! Måååste haaaaa! Älskar det beige!

2010-11-16 @ 22:13:00
URL: http://everythingbyme.blogg.se/
Postat av: Theresé och Barifay

sv: haha ja, dom é sköna :D <3

2010-11-19 @ 18:07:08
URL: http://barifaytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0