söndag!! och gårdagens tävling;D<3

hej:D

i dag vaknade jag vid 10 tiden höhö jag är fortfarande skit tröt!!(beroende på gårdagen;D<3)

i går:

vi åkte upp till stallet vid halv5 5 typ och gorde iårdning, så kom therese och susanne.
sen lastade vi funny, susanne åkte vi skulle precis åka då bilen inte startadde?!!

så therese kastade sig på mobilen och ringde susanne som tur va hadde med sig sin mobil, så susanne vände och kom tillbaka, vi fick lasta ut funy och ta av transporten sen putade dom andra på bilen ner för en backe och bilen startadde:D sen åkte vi och var framme vid storahöga halv 8 kvart i 8 tror jag.
käkade runt lite och gorde behov höhö sen blev det att lasta ut funny och göra iårdning hon<3<3

framridningen gick supper camilla körde på som vanligt och det gorde supper jag fick med bakdel mm;)<3<3

första klass LB:1  :

jag kom in på banan men det tog säkert 5 min inan jag fick börja rid pogram, hon fick ett super bra tempo och kom seg riktigt bra!!
pogramett gick bra men jag skulle ökat mer!!:S

aja när jag ridit klart fick jag mycket beröm av både therese mamma och camilla och jessi wii<33

jag skritade en bit och kom tillbaka efter kanske 4, 5 min då kommer jessi och säger att jag fått mitt högsta i LB:1 :D
där fick jag 64,48% och det var super komm up på en delad etta plac först men vi åkte ner till en 5 placering:D<3<3 det var 7 placerade och jag blev delad 5 dutti polle funny!<3<3

jag fick gå in till fots men det var kul endå, jag fick en grön roset såklart och en storahöga placket en vit hjälmpåse och plåa ridsockar<3<3

sen var det väl ca 9 timmar emällan klaserna??!!<3<3 men jag gick runt och flummade med ida å pratade med annika idas mamma och pappa mm<3<3

andra rittt LB:1  :

där var ju inte camilla med på framridningen men jag fick henne att gå supper det kändes bätre än första framridningen.<3<3(det gick bättre än jag trodde!!)

näe jag kom in på banan sat jag mjukt och hadde ett jämt tempo:D
jag red pogramet och det kändes supper!!

när jag kom ut från banan och väntat en stund kommer typ alla springande och säger att jag fått 67,24% och alvarligt fatta vilken ökning först 64% och det var mitt bästa i LB:1 sen då få 67% i samma pogram så glad!!!

jag blev dellad 2 placerad med jessi!!:D duttiga vi är jessi!!<3<3333



♥♥♥♥ duktig funny love u<3<3



i går blev emmie 1 placerad i LB:1 första klass grattis grattis!!<3<3
och jessi 3 placerad i LB:1 första klass grattis!!<3<33
och jag delad 5 placering min första placering med funny:D grattis till oss alla!!

Linn och fender va super duktigga !! hon fick 62, nått% i första klassen supper men hon kom precis utanför:( men ni var super endå;-*<3<3
och så vet jag inte ricktigt vad honn fick i andra men ni var duktigga;)<3<3

sen blev jag och jessi delad andraplacerade så kulitt!!<3<3

det komer billder någon dag som jag ska få av ida:DD<3<3




Kommentarer
Postat av: Theresé och Barifay

sv; ja, jag är verkligen jättetrött idag :O

2010-10-03 @ 13:06:05
URL: http://barifaytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0