träningen<3<3

ja då har man tränat i dag då:)

tränigen började med att:

jag red fram i ett jämt och taktfult tämpo och sänkte nacken så lågt och longt jag kunde i både sktitt och lätt trav.
tog upp henne och gorde tagen bakdel då honn gärna vil sakta in farten så det gäller att vara på och framot i skritt tarav.
sen red camilla lite, de som är bra med att hon alltid rider när jag kommer och tränar hoss hon är att hon får till alla små saker mm, så jag känner hur det ska kännas mm då kan jag fåtill den känslan när jag tränar själv men jag moste ju självklart veta hur jag ska sätta hene;)<3
sen hoppade jag upp ijen och så blev det galopp tagen bakdel, sedan tränade vi en stund på skänkel vikningarna. hon har börjat trampa mycket bätre med bakdelen och det är skönt.
jag har alltid suttit välldegt bakot lutad nu vill camilla att jag ska fram och bli mer rak så jag börjar andvända magen rumpan höfter mm, men det kändes som om jag ska ramla av när jag lutade mig mer framot, mamma tog bilder och då ser det inte alls framotlutat ut lite kkonstigt. pappa ska hjälpa mig att lägga upp bilder på datan i morgon blir skoj;D sen red vi pogram LC:2 det gick supper även snert i genom galopp och sen bryta av te trav hon fjompade sig någon gong men anars funkede super så jag är stoltXD vi taggar stort inför nästa tävling:D<3<3


Kommentarer
Postat av: Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.

sv; vad kul att du röstade :D

2010-09-20 @ 13:47:59
URL: http://kimiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0