måndag då!!<33

i dag väckte mamma mig klockan 7 typ så sprang jag, mamma och morris till gälesborgskolan och badade det varca 13 grader kalt:S
sän nar vi kom hem i gen åt jag en toast. nu väntar vi på att susann och therese ska ringa för vi ska upp och vaxinera våra pollar funny och bengtsson;) (bengan ska raspa tänderna också!!få se hur det går<3<3). aja ealla fall får funny vila till på onsdag eller torsdag då kan jag börja skriatta och kanske trava lite  så det blir nog bra, mosste vaxineras innan tävingen i farjelanda om två veckor så lika bra att göra nu ja ska tävla L:B1 och L:B0:D

har kommit på ett nyt smeknamn till mamma<33 palla moja päronet:P alltså paula= palla moja=mamma päronet=fräldre....hahaha;D

outfit just nu:
adidas tjock tröja
häm jorda jeans shorts
linne från h&m mörk blåt
en mörkgrå socka  och en ljusgrå<3<3

dagens vill ha!!! hittade ingen bild på de så får beskriva<3<3:
ett svart häst täcke med vit kant och typ flätor jackson<33333
vill värkligen ha!!!;)


sha..ha de<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0