tävling.

I dag va det rävling då... så jävla missnöjd!!

framridningarna går ju bra min när vi kommer ut på banan blir allt fel!!

de klart det blir not anat när de rängnar och blåser.
domarna satt i transporter och det var såklart skit läskit.

första klasen LC:1:

när jag red på colektingring hade jag ett jämt och taktiskt fart men när jag kom in på banan och skulle rida förbi transporten blev hon seg och spänd!:(
men jag fick endå 68, not%:S

andra ritt LC:2:

där hadde jag ett bätre tämpo aven ine på banan men hon spände sig vid transporten.
när vi red upp vägrade hon gå fram lite äfter mitten.
"domaren" ja är det läskit.
"jag" ja men funny nu fjompar du dej ju!!!
"domaren" det går bra.

sen jorde jag en sväng om och fortsate pogramet.
där fick jag 63,not%.

det var 2 placerade i LC:1 och vi väntade och väntade och så hadde 7 av 8 D ponnys ridit och jag låg på 2 platc men så kom den sista D ponnyn och knufade ut mig så jag kom precis precis utanför<3

det var 3 placerade i LC:2 där gick det rätt snabt för jag hadde inte så mycket koll, var säker på att jag skulle åka ut så va ingen ide att hoppas,  där blev jag ut knufad en bit innan den var slut så jag hamnade på 4 av 3 placerade.<3<3


ÄLSKAR DIG ÄNDÅ FUNNY!!! DU ÄR DEN BÄSTA HÄST I VÄRLDEN OCH JAG VET ATT DU OCH JAG KOMMER KOMMA LONGT TILLSAMMANS!!! LOVEU SOM IN I HÄLVETE<3<3

JAG GÖR ALLT FÖR FUNNY OCH JAG HOPPAS ATT FUNNY GÖR ALLT FÖR MIG!!<3<3

MITT HJÄRTA VILAR I DINNA HOVAR FUNNY!!!

KRAMMMM SIGRID<3<3



Kommentarer
Postat av: emmie

SV: tack ! :') <3

du och funny är en massa fina ni med ! :D <333

2010-09-25 @ 18:04:55
URL: http://nathanemmie.blogg.se/
Postat av: Theresé och Barifay

jag tyckte det gick bra idag !

ni var jättefina :)

men lycka till på Stora Höga nästa helg :D <3

2010-09-25 @ 18:34:34
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: emmie

SV: ja då ses vi ! :D

det skall bli askul ! :') <3

2010-09-25 @ 21:03:14
URL: http://nathanemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0