torsdag!!

i dag har jag varit i skolan och haft inte jätte kul men lite:)
sen komm jag hem och gorde en lista på vad som skall göras i morgon inför tävlingen, eefter det körde pappa upp mig till stallet då jag gorde i årdning allt. sen blev det en tur ut med therese och bengtiss vi tog fram en gren som kanske var 60cm eller not och hoppade över den det var skit kul:D sen red vi lite på en stubbåker det var kul.;P<3<3

i morgon har vi studie dag då ska jag och min familj till torpXD

vad jag ska titta efter:

några linnen vill ha ett vitt, brunt,svart och rosa:)
så vill jag ha en nät tröja med blommönster på<3
tajt tröja som är svart med små råsa blommor;P
en vit kofta<3<3
trosor, strumpor armband, hårband, hårspännen.

häst grejor:

ett nytt hårnät, transportskydd bruna, vita ridvantar, numerlapp och kanske not mer;D<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0