hej:)

är nu hemma hoss annika min moster, ska sova över hoss henne;)

i går tonade jag håret brunt, med saga. tonade det töd brunt:) eftersom jag är hos annika har jag ingen bild på hur jag ser ut i brunt hår, men det kommer en bild i morgin I think;)

STALLET:

har inte varit i stallet i dag, åkte till annika i morse så.
i morgon ska jag rida ut på en myss tur med funny och träna på åkern:)
om det inte snöar eller regnar i morgon ska jga rida för första gången i mon nya hjälm:)
ska bara ha hjälmen när jag tränar och på tävlingar igentligen;)

DAGEN:

i dag va vi på jul marknad udevalla, vi gick i lite afärer och då hittade jag massor som jag nu önskar mig i julklapp:D

jag önskar mig:

1.en stickad tröja med vit blåa ränder, vid fickorna är det små rosetter och den är rätt lång, vet inte vilken afär det va men mamma vet<3

2.en parfym ovh en hudkräm av samma marke, love boddy nåt;) lucktar super gott<3

3.pudder, lóréal mineral puder<3

4.typ ett smyckes sätt<3

5.en piceur kavaj svart, den kommer jag inte få i juklapp men vi ska ealla fall köppa en, tror ealla fall peceur<3

6. nya vita tuna ridbyxor inget specielt märke<3

7. stövlar<3

8. ett glitter man sptuttar på ansikte hår kläder allt möjligt, det va världens finaste flaska till glittret<3

9. en matschande huva/luva till jacson shabraket, de bruna<3

10. vita benlindor<3

11.jeanse<3

12. ooch en brun rjovktröja eller röd<3

hihi ja min önske lista:D<33


Kommentarer
Postat av: Theresé och Barifay

wiie <3

2010-12-11 @ 19:27:59
URL: http://barifaytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0