hej<3

SKOLAN:

i skolan i dag har typ halva klassen varit borta, hurmm lite sköntt höhö...
men jah det har varit tyst och mysigt med dom som varit kvar i klassen, så en bra dag:D<33

igentligen börjadet träningen till soaren i morgon men jag har hamnat i den gruppen som ska ha brandövning i morgon, det blir säkert kul så jag ska inte va lädsen:P<33

STALLET: ja nu 15.00 kommer mormor och kör upp mej till stallet, deräckt när jag kommer till stallet ska jag ta in funny och göra i årdning henne, ska ta en långtur och träna lite på åkern;) mamma kommer upp vid 5 och mockar, skörn att slippa det för en dags skull. så det blir mys me funny och fottta med kameran i dag:D<3333

jag vet fortfarand inte vad jag ska önska mej i julklapp!!! snälla kom med förslagX)<333



hihi pyöss på muallen!!:'D<33



Kommentarer
Postat av: Theresé och Barifay

ridbyxor ?

ridhandskar som du vill ha ?



vet inte O.o

2010-12-08 @ 19:18:58
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: Theresé och Barifay

sv: okej, då får jag kanske åka dit :P

2010-12-08 @ 20:14:43
URL: http://barifaytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0