taling i morgon då:D

hej hej,

i dag har vi varit på asleröd med funny, olivia tränade en privat lexon och det funkade bra:)
sen red jag, funny kändes lite stel så jag gorde mycket lösgörande, sen tränade jag mycke längningar och fick lite mer kontrol genom det, hon gick i genom sig fint och arbetade på bra med bakddelen. jag skulle gärna fåt in rumpan lite mer, då hadde allt kännts perfäckt:)

MEN JAG ÄR SUPER GLAD, VI HAR GORT ETT STORT FRAMSTEG DEN HÄR TIDEN:D
LOVE U FUNNY♥♥

i morgon är det halloween hoppning på klubben, ska bli super kul, första hopp clerounden jag ska ut på med funny:D fast ja det klart jag har varit med på en pey and jummp,.<33
men i morgon blir det e alla fall det:)

jag ska: hoppa 60+70 och på funny så klart, olivia ska hoppa 20cm:D
tess ska dit å fotta framhoppningen och filma på banan:D

Linn ska oxo dit med fender hon ska oxo hoppa 60+70:D


♥♥♥♥  LYCKA TILL TILL ALLA SOM SKA VARA MED!! OCK ETT JÄTTE LYCKA TILL TILL MIG OCH LINN:D



Kommentarer
Postat av: Linn

Vi var bäst! :) <333

2010-11-06 @ 19:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0