dåligt uppdaterat, jah vet *-* <33

ajaj när man inte varit ine på ett tag blir det nåt konstigt så jah typ glömmer??:/<33
ska inte hända!!<333

ajja i fredags var jag och tränade hoss pernilla och ja det jick bra.
funny var lite spänd (kan bero på att jag oxo var det höhö:S) så det gick lite segt ungefär som på tävlingarna, men jag fick driva och driva så mot slutet gick hon super:D<333

och i lördags KÖPTE VI FUNNY I LOVE IT!!!!:D<33

det är bäst för nu vet jag att jag inte behöver tänka på att kanske behöva sitta och leta ny häst utan nu kan jag bar fokusera på träning tävling och mig och funny;D<33

vi hadde ringt och prattat med funnys förra äggare och frågat fall vi kunde köpa med den hoppsadeln dom haft till funny. först sa dom NEJ:C men sen kom dom med den ändå och då fick vi köpa den:D wiii så nu har man hoppsadel oxo:)<33 vi fick med ett mörkblott ländtäcke med en grå mulle häst på, och 2 vintter täcken, en grimma som följt med ända från tyskland och om vi säljer funny i framtiden ska den skikas med då med, och vi fick med ett pan band som det står funny girl på:D

??FRÅGA??
de panbandet som det står funny med pärl bokstäver på kan jag ha det i dressyren eller får jag inte det?? 
någon som vet:S<33


på söndagen följde jag med linn på dressyr tävling en klass LB:1 och det var regional, det jick super!! hon fick 62, nåt% och dom slogg sitt rekord grattis:D

nu på söndag är det min tur att tävla och då blir det ochså en LB:1 jag ville rida LA:1 oxo men min tränare tyckte att vi skulle vänta, hon sa att hon viste att vi skulle klara det och att allt funkkade super men att vi skulle ta det nästa år för då skulle vi träna ännu mer i vinter och bättra oss enu bättre:D<3 så jag är inte lädsen:)

jag ska låta mamma hålla funny så jag kan se emmie för hon rider som 3a och jag som 2a sen vill jag se jessica  ochså:) och några LAer;D lycka till till mig, emmie och jessica å jessica ska rida sin första La med lurifax:D<33

linn skall följa med och hjälpa mig så hon ska sova över från lördag:D och det blir camilla träning på lördag8D

i morgon onsdag ska jag och linn hoppa i padocken och då blir det premiär(stavning) ritt hopp med hoppsadeln.




TAGGA TILL TÄVLINGEN TILL HELGEN

♥♥♥♥




Kommentarer
Postat av: Theresé och Barifay

svar på din fråga: jag tror att man får ha det pannbandet iaf på lokala tävlingar i dressyr men jag är inte helt säker, kolla annars i TR=TävlingsReglementet. där borde det stå:)

Lycka till på tävlingen!

2010-10-12 @ 19:56:00
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: Linn

Wiie ska bli kul i morgon! ;)<3

Haha på lördag också! ;P

Söndag ska du vinna;) Lycka till:D<3

2010-10-12 @ 20:18:02
Postat av: Linnéa Hagström

Hejja er på Tävlingen!!!

2010-10-12 @ 22:28:36
Postat av: Theresé och Barifay

sv: men ta med det till tävlingen och fråga överdomaren om man får ha det pannbandet.

2010-10-14 @ 07:12:03
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: josefine

Okej! :D Känner du Jessie? :D

2010-10-14 @ 17:01:46
URL: http://jossieochjessie.blogg.se/
Postat av: josefine

SV; Okej :D Jag heter jpehhhrson på bdb :D

2010-10-14 @ 17:25:12
URL: http://jossieochjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0