kalt ute i dag??!!

hej,

vaknade och fick dra på sig långisar över hela kroppen svin kalt!!
när jag gick ner till bussen frös jag varkligen till is, jah det är ju inte kånstigt eftersom man har rängnjacka men i morgon skulle mamma åka in te torp med mig och då blir det vinter jacka och kanske kanske vinterskor:D

jah i går tränade jag i padocken och det gick bra tycker jag, men eftersom kylan liger på så har hon blivit lite stel så det blev till att mjuka upp:)
och det är vell det jag kommer göra i skog och paddock nu dom sista dagarna (alltså mjuka upp henne). ja för på söndag blir det sesongens sista tävling(dressyr)!!

LÅNGEBERGA RIDKLUBB

Sigrid Brothen på funny Girl

LC:2  startar jag runt 12

LB:1  startar jag runt 3



LYCKA TILL??


i dag ska jag slänga bå mig 15 tröjor och 15 långkalsånger nu när jag ska ut och rida, det blir en till dag att rida ut med therese så kul kul:D<33


Kommentarer
Postat av: Theresé och Barifay

huhu :P

läs min blogg :P

2010-10-21 @ 16:19:04
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: Linn

Lycka till:D<3

2010-10-22 @ 23:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0