linn jästbloggar:D

Tja Tja:D Jah nu bloggar jag då;-) Jag och Sigrid har precis varit i stallet och grejat inför imorgon:) För er som inte vet så är det tävling för mej och sigrid imorgon i Valsäng:D
Vi kommer att äga dom alla! We are the best and shit the rest! Haha8)

Sigrid tänade för Camilla idag, det var fruset i paddock så de fick åka och träna i ett ridhus;) Det gick bra fast hon var lite spänd i början men sen gick det toppen;D<3

Jag tränade i paddocken och det gick bra i början fast sen gick det åt helvete!!! Men allra sist gick det bättre än bäst:D

Funny och Fender are the best! 8)

Fender you are the best in my world and you are in my heart!♥

Fanny you are the best in sigrids world and you are in Sigrids heart!♥

BILD BOMB TYP:)


JAG(SIGRID) PÅ PRISUTDELNING I STORA HÖGA 5 PLACERING;D♥



jag(sigrid) står ock får pris på kortet:)<33


LINN PÅ SIMBERG FENDER I STORA HÖGA, INNE PÅ BANAN:D<33



HAHAH LITE SUDDIG HÖHÖ:Q<333

linn när hon bloggar på sigrids blogg häralltså:O<333



hihi så sweet♥♥

sigrid när linn bloggar (jag får hoppa in som stöd för linn:P)!!



Världens sötaste person!!♥♥♥ ( linn skrevdetta)<3

Kommentarer
Postat av: vega:D

awwe så sötta, hahah du är så kulig du linn skaffa en egen blogg du med:DD<333



SV; jah vi får ha filmkväll nån dag:P

2010-10-16 @ 19:25:46
Postat av: sigrid<3

hahha linn duh skall verkligen skaffa egen blogg hihi:D



till vega, SV; jah fredag går brah för mig och linn:D<333

2010-10-16 @ 19:27:25
URL: http://funnygirlsigrid.blogg.se/
Postat av: Jonas!

Ni e så jävla snygga att jag dööööör!!!!!



ska vi ses någon dag???



2010-10-16 @ 19:28:49
Postat av: sigrid<3

jonas! SV; haha nä tyvärr vi är uptagna;D



vi är för snygga för dig:P men vi kan vell ses någon dag vart bor du?<33

2010-10-16 @ 19:30:33
Postat av: Theresé och Barifay

lycka till båda två imr !

2010-10-16 @ 19:40:45
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: Jonas!

sigrid linn SV; jag bor i gbg alltså vi måste softa:D

2010-10-16 @ 20:29:46
Postat av: sigrid och linn<33

jonas SV; vi bor i stockholm så det går nog inte höhö:S

2010-10-16 @ 20:31:49
URL: http://funnygirlsigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0