TÄVLING I DAG DÅ:D♥♥

hej hej,

i dag har man stot upp tidigt!!<33

det började med att mamma väckte mig och Linn kvart i 5 så gick vi upp och gorde i årdning oss, sen bar det i väg te stallet:)

man va juh tröt och det var iskalt så jag kommer inte ricktigt i håg hur morgonen i stallet va höhö:p
ajaj linn akulle inte rida förens senare efter som hon startar för c ponnyerna och dom började med d ponnysarna.

jag startade först på hela tävlingen, så när vi kom fram gick man på toa mm. Emmie startade 2 altså deräkt efter mig så det blivde att vi skrittade fram och pratade hihi:D

sne var det dags för mig att rida pogram:O

POGRAMET:

hon var lite seg i början men deräkt efter halten och helsningen blev hon super♥
när jah skulle rida min första cerpentin så glömmde jah att det vah cerpentin så jag red ut i hörnet där, plus att jag hela tiden trodde att jag hadde ridit fel alltså jag han presis komma på att det var fåglar som lät och inte viselpipan hoho:S<33

sen jorde hon super i galoppen och sista upridningen var bra:D♥♥


EMMIES RITT:

natte och emmie var super duttiga:D
emmie tappade hårnätet presis inan hon skulle rida så jah fick springa åh hämta det hohe:P

när dom komm in på banan blev natte lite segare ( sa emmie) eller han fick inte fram rätt fart♥jah vad ska man säga enligt mig var det supper!!:D<333

LINNS RITT:

Linn och fender var supper duttig:D

framridningen hadde gått jätte bra i början sen haade han känts kånstigt:S<33

inne på banan såg det fint ut, han snublade några gånger och vi fattade inte va det va som hände??!<33
allt var bra men det var synd att han snublade<33

men hon ska vara supper nöjad!!!♥♥


resultat:

jag (sigrid): 67,59%

emmie : 65,nåt%

Linn : 62,nåt%

alla skall vara super nöjda!!!:D♥♥

jag komm 2:a av 7 placerade, 22 deponnier:D

emmie komm 4:a av placerad 7, 22  deponnier:D

Linn hamnade presis utanför placering hon kom 3:a av 2 placerade:D

GRATTIS GRATTIS ALLA:D !!!!



EMMIE OCH JESSICA SKA RIDA L:A NU SENARE!! LYCKA TILL:D♥♥



BILD FRÅN TÄVLINGEN:) :



JAG I MITTEN:D DET KOMMER MER BILDER SEN;D











Kommentarer
Postat av: linn

Grattis alla!:D<3



Vem vet vad som hände där men jaja, man får ha en dålig dag ibland! :S

2010-10-17 @ 19:12:58
Postat av: josefine

SV; Ahh det är skitgulligt, ska jag lägga upp fler "rosa" bilder? :D

Får se, haha kan inte bestämma mig x)

2010-10-17 @ 20:25:36
URL: http://jossieochjessie.blogg.se/
Postat av: josefine

SV; Ja :O Haha XD

2010-10-18 @ 15:42:20
URL: http://jossieochjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0