lördag:D

hej,

i går när jag kom hem från skolan åkte jag mamma och olivia till torp;)

det var skit kull eller det va ealla fall bra att vi åkte in, jag fick köpt en vit vinterjacka med pälskrage på, ett par svarta vantar, en svart halsduk och ett vitt svart randigt hårnät från hööks höhö det behövdes!!:D

jah vi kom hem rätt sent så det blev ingen ridning i går men det var lite bra för funny att få vila också:)


i dag klockan 11 alltså om 3 timar typ blir det träning för camilla så jag får hoppas det går bra och att hon inte är för stel(alltså funny):)
och imorgon är det tävling så:D
det blir kult, ida ska nog komma vill värkligen ddet!!<333 och så ska therese och susanne med:D och olivia(lillasyster);D<3333

bilder från köpta saker på torp:



min vinter jacka:D fik inga bra bilder höhö<333





vantar halstuk haha inte häller specielt bra bild höhö;S





hahha jag är sämst på att fotta:Q


ajaj där har ni eallafall bilder på mitt inköp:D<33





Kommentarer
Postat av: Theresé och Barifay

fina :D

2010-10-23 @ 10:15:15
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: emmie

SV:

:D

hihi ja det var galopp , o trav ! XD

natte är JÄTTE skumpig O.o <3

2010-10-23 @ 13:06:32
URL: http://nathanemmie.blogg.se/
Postat av: Theresé och Bengtsson

sv; hihi testa det tipset du inte har testat ngn gång :D

vi kanske kan träna tillsammans ngn dag så vi kan öva tillsammans :D

2010-10-23 @ 14:11:13
URL: http://barifaytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0