fredag!!<3<3

ja då var det helg i jen då, i dag blir det partaj hos min moster annika:P
ska upp och ha ett littet dressyr pass snart. i morgon har min pappa venersage alltså utstälning, i gbg elle borås typ blir skojj får la träffa massa folk som man inte har trefat på länge då, så blir det plock mat eftråt på kvälle, men tyvärr blir det ingen ridning då<3. sen på söndag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på någon som vill göra något kanske:) ajaj på kvällen på söndag ska jag alla fall träna hos camilla;D och therese kanske skullde med och hjälpa till.<3<3 deta händer mig i helgen;D<3<3

och min värsta vardag kommer helt klart bli nu på mondag och tisdag!! jag skall vara mattant:( hjälpa till att göra matt, diska,servera mm i mat salen buää men vem vat jag kanske blir så insatt att jag inte kan sluta höhöhö<3<3

aja var alt frön mig hej svejs(<3

Kommentarer
Postat av: Theresé och Barifay

jag ska också festa i helgen:)

vi kan väl prata om det där med söndagen när vi träffas nästa gång:)

2010-09-10 @ 16:50:37
URL: http://barifaytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0