mondag!!

dagen:

har varit på fridrotts dag i tanum i dag, ville hälst inte men ja har misat all gympa lektioner ochvi har haft fridrot, så mitt enda sett att få betyg va att följa med och göra alla saker i dag ,slapp e alla fall lexonerna;P<3<3

nu sitter man hemma och ahr tråkigt, varför ska det regna jag ville slippa rida ut i rägnkläder i dag men det får gå.
jag är fortfarande så himmla glad sen träningen i går fortsätter såklart atgga tagga inför tävlingen på söndag!!!

ja so som ni säkert förstog ska jag allså rida ut i dag sen vet jag inte;S<3<3
har inte hänt något mer intresant i dag så<3<3


kommer lite billder senare i kväll;)<3<3

Kommentarer
Postat av: Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.

sv; tack sötnos! :)

2010-09-20 @ 20:00:51
URL: http://kimiees.blogg.se/
Postat av: Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.

sv; :*

2010-09-22 @ 09:24:16
URL: http://kimiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0