söndag!!

hej, i dag har jag varit på bokmässan med saga och ida:D vi flumade runt och man kan säga att vi inte tittade så mycket på böker!! vi tog godis och ännu mer godis och så fans det non fotogrej så vi tog massor av fotton mm skit kul alltså!!;D<3<3

jah det var ju tävling i går så jag tänkte lägga ut lite bilder jag fott av therese tack!!:D<3<3



höhö kolla på hästen inte på mig:S<3<3
nä skoja ba!!


av: Therese Hägglund
jag gillar faktiskt denna mycket;D<3<3



av: Therese Hägglund
jawo!!<3<3


av: Therese Hägglund
hihi sweet<3<3


av: Therese Hägglund
här ser jag lite ut som en nybörjare men aja:P<3


av: Therese Hägglund

naw!!<3<3



jupp sen fick jag lite bilder från en träning av therese.:) camilla träning<3<3


av: Therese Hägglund



av: Therese Hägglund



av: Therese Hägglund

nästa helg blir det tävling i storahöga LYCKA TILL KANSKE:D<3<3


Kommentarer
Postat av: Theresé och Barifay

hihi, fina bilder :)

Lycka Till på Lördagen, kanske att jag åker med om jag får :) <3 sk blogga ut vinnaren nu :) <3

2010-09-26 @ 20:22:19
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: Theresé och Barifay

sv; men då följer jag med :D <3

men då SKA kameran med :)

2010-09-26 @ 20:37:14
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: Linn

jätte fina bilder!:D<3

Lycka till i stora höga!♥ Ses där:D<3

2010-09-26 @ 21:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0