Torsdag!!

hej,

i dag har det varit en ricktigt tråkig dag, extremt tröt men men.
jag blir la glad nu när jag ska till stallet:D

i dag blir det sista träningen på hemaplan eller på camillas plan hihi!!<33

hon ska ju med första klassen, för hadde hon komit andra klassen hadde jag fått säta igång hene själv men nu är hon färdig första gongen då camilla hjälper mig och sen behöver jag inte jobba henne så jätte mycket till nästa klass ;P<3<3

ja som sagt i dag ska jag till camilla:D

häst outfitt typ not blått schabrak sadel träns

jag blåa ridbyxor eller jeansridbyxor, en tjochtröja kanske flis och en jackaXD


♥♥♥♥ jah vad händer LÖRDAGEN den 9 OCKTOBER??

JO VI SKA SKRIVA PÅ KONTRAKTET PÅ FUNNY:DD 
SÅ HONN BLIR VÅRR!!!<3<333

LINN duh gisade faktiskt rätt hihi8D<3


♥ LOVE U FLAMMY!!!!!!!!!




YOU ARE SWEETEST IN THE WORLD!!!!!!!!!! AND YOU ARE MY HORSE!!!!!!!!!!<3<3<33<3<3333(stav fel säkert!! men bryr mig inte;D)





Kommentarer
Postat av: Theresé Och Barifay

wiie, :D

2010-09-30 @ 16:11:07
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: linn

Wiie va kul:D Funny är verkligen fin så ett bra köp;D;D<3<3<3

2010-09-30 @ 21:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0