träningen!!

hej,


jag kan inte fatta att det gick så bra på träningen i dag!!??!<3<3

vi började sänka henne i nacke och samtidit få en ryttmisk och fartrik framottbjudning i skritten, efter 1min så gick honn typ med halsen i backen alltså hon sänkte sig så lågt!!!??!<3<3 + att då komm också frustningarna= att hon är avslapnad och igenom så att jag kan sätta henne rät!!;)<3
camilla går igenom henne lite och kör skänkelvikning mm.<3<3

sen får jag hoppa upp igen:D
och då blir det trav med mycket halvhalter, altså när jag skulle sätta mig för en halvhalt så lutade jag mig en millimeter bakot så tyngden flyttade sig till bakdelen och sen deräkt till backa och det var nästa för mycket för hon var påväg attbryta av i bland så hon blev varkligen lyhörd!!
vi görde samma sak i galoppen och det gick supper!!:)

camilla sa att dätta var den bästa gongen nånsin:D och att om någon några veckor ska jag få åka och träna för hennes tränare pernilla( hon är/va typ granprix ryttare coolt!!) hihi längtar!!

jag är så glad för på ett knappt HALVÅR har jag och funny kommit så longt och nu när vi KÖPER henne tänk då va långt vi skulle kunna komma;D


LOVEU FUNNY 4-EVER

YOU ARE BEST!!!<3<3 IN THE WORLD ;D<3<3


TAGGAR TÄVLINGEN TILL HELGEN<3333



Kommentarer
Postat av: Theresé och Barifay

sv; ja det är bra :D

gud va kul att det gick bra :D <3

2010-09-27 @ 21:15:22
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: Theresé och Barifay

sv; haha absolut, kanske kan kolla om det går att rida runt "jesper" ?

2010-09-27 @ 21:26:36
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: linn

Det går att rida runt jesper:) trädet e borta:)

2010-09-27 @ 22:01:35
Postat av: linn

Kul att det gick så bra på träningen:D:D♥♥

2010-09-27 @ 22:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0