fredag då!!(<3

hej,

jag kan tyver  ine skriva sen så skriver nu på morgonen.

I dag ska jag träna med funny så får se hur det går<3<3
jag hadde tänkt hoppa, linn ville hjälpa mig med hoppningen så jag får se hur funny är i dag efter det som hende i går.
jag ska till camilla i morgon så jag får mjuka upp halsen rumpan mm, få henne lösjord med mycket volter ce rpentiner skänkelvikning förvend galopp typ.

snart är det tävling också nästa helg i ljungkile ska rida LC:1 och LB:1 får se fall dom skulle lotta ut i LB:1 hörde att det var väldigt monga annmälda:S<3<3

jag anntar att det inte händer något specielt i dag så,

haj dåå<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Theresé och Barifay

okej, lycka till på träningen sen..läs min blogg

2010-08-20 @ 09:26:51
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: anna

svar; helt okej att ha mig länkad, bara bra om folk ser min blogg haha, puss gumman <3<3:)

2010-08-20 @ 12:35:33
URL: http://schewwe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0