LUCIA<3

hej, ja i dag va det lucia då:)

dagen har settut såhär:

å morgonen lussade jag olivia och pappa mamma, hon fyller i dag grattis mamma:D
jag va supper tröt så pappa va tvungen att dra upp mig tillslutXD

när jag komm till skolan va det ju litte höhö konstigt när alla ssulle fram och fråga massa om håret;D men det va ju lite kul endå<3

hadde luce ficka först på morgonen, i klassrumet, då vi åt pepparkakor lussekater och drack varmoboj:)
men......emil satt och flamsade sig höhö och jah började typ "shafsa" med anna!!??!! dom vi vid mitt bord började kriga med lucebullar bussXD men emil hälde typ ut lite av sin oboj på annna, hon skulle je igen och.... "kastar" ut obojen över emil, då sitter jag brevid emil och allt hamnar över migXP haha inte sur eller nåt sont tycker mäst att de va kul;O

aja fick ealla fall en tor tröja av hannah hihi men byxsorna såg fortfarande ut som om jag pinkat på mig:P
anna gumman det va ialla fall kul!!<3

sen gick anna hanna jag ellen mm folk bort till soaren för att träna:) rästen av dan har gåt bra;D

men ååååååå sen åååååååå och änumer ååååååå!! fråga inte(svarar inte) hahihö;)


inget stall i dag massa matte och så va jag med lotta förut<3
men funny har ealla fall bra:D<333



Kommentarer
Postat av: Theresé och Barifay

Grattis Paula :D <3

2010-12-13 @ 19:26:21
URL: http://barifaytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0