söndag:)

hej, i dag vacknade jag halv 9.
hihi bussekatternal:)

DAGEN:

sigrid outfit:

blå jeans- från pondus

blå wesk tröja- från pondus

raggsockar råsa vita
hihi typ de!!;)

i dag ska jag olivia och annika in till torp, ska kolla lite julklappar till mamma pappa brorsan mm:)
ska även kolla jeans till mig<3 

ska sen hem där mamma pappa gort i årdning till kallas mamma fyller i morgon, mormor, annika, morffar, eill, cissi, edit, mikael, jag, olivia och lilla otis:)

STALLET:

vi 4 tiden ska jag upp till stallet, ska rida ut på åkern. mamma ska med ner till åkern och fotta:D
ska träna på att länga stegen i dag. kanske tästa rida ett pogram, typ L:B X)


sigrids stall outfit:                                                       funnys outfit:

jeans ridbyxor- från hööks                                  brunt schabrak- från my one, jacson schabrak

ridunderställ- från jacson                                    brun hoppsadel

vinterid strumpor bruna- från hööks                     brunt träns

röd tjocktröja tror ja- vet inte vart ifrån                bruna benskydd

j whitaker hjälm                                        

bruna vinter rid vanttar- från my one








Kommentarer
Postat av: Theresé och Barifay

sv : tack :P <3

2010-12-12 @ 19:07:46
URL: http://barifaytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0