midsommar<3<3

nu är det äntligen midsommar så kulit;D

japp japp, i dag har jag gott up å ätit frukost det var gott<3
ska upp till funny nu klockan 12 typ, får se hur mysket hon har kliat sig i svansen, jag vill skafa ett svansskydd som man brukar ha i transporten men tänkt ha det i hagen får se om det funkar på lilla funny girl.
aja ska träna i dag kommer bli kuligt<3<3

BA KORT!!!

jag blir så jäkla tröt på folk som tror sig så gävla mycket nämner inga namn men jag får så  jävligt dåliga vibbar!!
att dom bara inte kan holla sig och moste gå på en man blir ett så jävla stor oskmoln skule bara vella skika en blixt rakt ner vi dom e alla fall fådom att förstå att dom är så jäkla klena och bara så himla störiga. inte som dom tror typ varst kändisen snygga populära så störda!!!
aja det är bara at lotsas som om dom är dimma för det är dom ju!!!





kanske komer något inlägg sen<3<3 hade<3<3<3<3333333333

Kommentarer
Postat av: emmie

SV:

ja det är bra :)

ja nathan är min egen ponny,

men vanessa är min kompis ponny. hon är bortrest så jag tar hand om vanessa ;)

2010-06-25 @ 13:36:50
URL: http://nathanemmie.blogg.se/
Postat av: sigrid

hihi, okej det kan ju vara bra att veta;D<3<33

2010-07-08 @ 13:13:32
URL: http://funnygirlsigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0