tja<3<3

i morgon är det midsommar då:P såtsäja midsommarstondsdagen hahaXD inte kul men<3<3
vi ellar jag kommer äta mig fet och morris min hund kommer bli tjock somm en korv haha pruten<3
i dag har jag och pappa lekt sommarjästjävlar hihi det var skojigt, typ köra 20 när det är 50 aja va skojigt e alla fall<3:D hr inte badat i dag kanske i kväll får se sen klockan 9 10 hu jag känner;P har inte så myet mer att säga.

jo jag red ut med therese förut det var jette skojigt vi pratade om lite allt möjligt det blev en skritt tur peg att dom har blivit vax i mondags men aja blir lite mer fart i morgon ska träna;P och så hadde jag ock lin ett slags spökrig mm. jag fick en film när jag var polle  och lin skötare emma filma å så va vi i en hage, linn jagade mig ok så plötsligt ramlar jag o det ser så roligt ut kan lägga ut den filmen kanske det var i alla fall kul!!XD<3<3

hade:D<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0