<<33 (...:(...)

hej,

jag är fortfarand tung i kroppen och grymt lädsen!!

för det var i går som min lilla misse fick avlivas....

jag sörjer men vet att hon inte led timmarna innan..

så det får jag vara glad över att hon inte led<33

men det är svårt att fatta att någon ändå så nära försvunitt<33

aa man får ju gå vidare!!!

jag har inte varit i stallet i dag, va där i går och mös o krammade funis<3333

men som sagt i dag får jag vara hemme och villa, ont i halls tung i ktopp och hes det är jag det!

nu ska jag plugga litte till inför ett prov nästa vecka sen blir det vampire diares klockan 8 :) lite uppigande<3

och ska få en god natt sömn i natt har jag bestämt, sovde inte så bra i natt..,<33




//KRAM SIGRID<33

Kommentarer
Postat av: Theresé och Barifay

jobbit :( <3

vi får rida imr elr ngt :P

2010-11-11 @ 18:26:24
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: Linn

Vampire Diared äger! <3

2010-11-12 @ 17:24:34
Postat av: Theresé och Barifay

sv; hihi ja, det är fint :)

du var medd och köpte de ju :P <3

2010-11-14 @ 15:35:46
URL: http://barifaytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0