BEBBE- KUSIN:DD

hej hej,

i dag har jag pluggat buh hähä:C
men nu e det klart så skönt hihi;D


jupp jag kom upp till stallet någon tid, och gorde i årdning funny och red en liten sväng i skogen:) hon var litte tittig och var lite på vakten men bengtsson/therese fender/linn red någon väg i närheten tror jag så det kan juh varit de hon lysnade efter.
men anars gick det bra, vi hoppade över ett hinder/ en gren och hon tyckte den var lite läskig, så hon stälde sig och börjad frusta å hehe prata med den FUNY: yhhuu frrr gnaha??!! fatta att jag satt å gapskratta:S

aja sen åkte vi till min mobro och kusin å mamman, emil å edit å sissi/cissi, dom har fått en liten bebbe i torstas:D
en liten kusin till mig!!! o han va så mjuk å go den lille ponken, jag satt o granskade hans finger naglar för dom va så små å så pyttiga, jag blev helt bind med den lille bebben;D

har inga bilder nu men jag ska försöka få över några någon dag:D<33

å på tisdag e det någons födelse dag höhö;D



Kommentarer
Postat av: Theresé och Barifay

Hihi busefrö Funny ;)

Jag ♥ bebisar :P

Jag vet vem som fyller och det är.....................................................................DU !!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2010-11-07 @ 19:00:36
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: Theresé och Barifay

Frågestund på bloggen, gå in och fråga massa ! :D

2010-11-08 @ 17:50:06
URL: http://barifaytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0