lördag!!

hej,

i dag var jag på tävling/cleround och det gick super:)

olivia min lilla syster skulle "hoppa" 20 cm och det funkade bra, men funny tvekade ettpar gånger på visa hinder-bomar och hon kan bli lite så när man trav hoppar, men anars funkade allt bra:)
olivia kom felfritt runt och fick en roset, kul kul:´)

jag startadeb först i kass 60 och då dom bygde om banan från 40 te 60 va jag o linn ute och skrittade:S
det blev lite strässigt i början, jag fick snabbt gå in och gå banan sen hoppa u pp på funny och hoppa fram:)
hon brukar ha ett  hetsigt tämpo men nu på tävlingen/clerounden va hon inte alls lika pigg elle i alla fall inte på framridningen:P
jag fick tell och med driva på lite extra, men eftersom hon var lite lungnare på framhoppningen tänkte ju jag att hon kanske skulle vara så inne på banan oxo så jag hölom ordentligt med skänkeln och drev på( hadde inte behövt driva på sopas mycket höhö) hon fick en liten sprutt och komm i gång ordentligt, men jag hadde kontrol:)<33
hon tvekade på etpar hinder men gorde alltid skut över hehe:D
det blev lite vingligt i första ritten, men jag kom runt felfritt:D

andra klassen höl hon ändå ett j'mt tämpo och vi kom även felfritt där:D i dena klassen ( 70 cm)
tvekade hon bara på ett hinder<333

benjamin och linn hoppade fender och det gick jätte bra:D

benjamin travhoppade 20 cm med lin springande bredvid:p

han kom runt utan problem, alltså felfritt:)

linn hoppade 60 1 efter mig och hon kom runt banan felfritt, supper bra:D

andra klassen 70 hoppade hon men rev 2 hindret, dom kom lite nära anars supperbra där med;D<333

grattis te oss:DD 


DAGENS VILL HA:







Kommentarer
Postat av: Theresé och Barifay

grattis alla !

jag skulle gärna vilja ha dom som är marin med röd kant :) fast helst helskodda om det hade funnits :)

2010-11-07 @ 13:13:18
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag vill också ha dom eller dom röda;D<3

2010-11-08 @ 21:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0