onsdag!!

hej,

änkligen kan man komma in på nätet igen!!<33

det har inte hänt så jätte mycket doma dagar jag inte komit in.
men i går tränade jag hema i padocken och det jick super!!

träningen:

jag skrittade fram och försokte få henne lång och låg, det funkade super!!
sen gorde jag sama sak i trav. jag gorde mycket lösgörande, sen blev det en stunds träning på skänkelvikning, jag var med linn när hon tränade hos sin tränares tränare och dom gorde en bra skänkelviknings väg typ.
a jag gorde lite förvend galopp mm.

sen ville mamma att jag skulle rida igenom LA:1.
så det gorde jag och 10 m volterna i början blir lite snäva så det ska jag träna på men den ökade traven gick super!!:D sama med galoppen den gick oxo super, skänkel vikning sådär men hon flytar sig men jag vill ha mer fart och tryck.
förvända galoppen super sen upridning bra:D<3<3

mammma har sagt att hon inte tyker vi är redio för LA:1 men det var för hon trode det var galopp i serpentin??!
jag bara nnääe:S<3<3
det kan vara svårt att holla koll hihi<33

men det blir sattsning inför LA:1 till nästa tävlingstermin wiii<3<3

OCH SÅ KÖPER VI FUNNY PÅ LÖRDAG LÄNGTAR!!!!!<3<3






Kommentarer
Postat av: Ida (:

såklart hon kan få bilderna, lägger ut dom nu, så kan du ju länka till min blogg så hon kan ta dem :)

2010-10-06 @ 16:58:00
URL: http://loftmynd.blogg.se/
Postat av: linn

Va kul jag sattsar okså på La nästa år!:D<3

2010-10-06 @ 20:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0