Resultat:D

jah i dag var man på tävling då:D

i morse åkte vi upp till stallet och gjorde i årdning funny å släppte utt hästar mm;)

sen kom vi vell iväg vi 8.
vi hämtade ida oxo wiie:D

kom fram till tävlingsplatsen, och lastade ut å började rida:)

första klass LC:2.

framridningen gick såfdär jag var iritterad för allt och vet facktiskt inte varför( vakna la på fel sida??!!:S)

men väl ine på ban flöt det på ganska bra:)

hon spände sig i ett hörn eller vid in/ut gången och ville kuta där ifrån:S

men jah vad ska man sägaa, jahjag var inte spesielt glad när jag kom ut :(
sj tyyckte man att det hadde gått skit!!!:Q

men domaren var inte detäkt så negativ som jag va:)
hon tyckte det såg fint ut eller jag fick bra kritik:D

så jag fik....65,nåt%:D

och jag blev ....... 2:A PLACERAD:DDD

ocjh dåh fick jag juh självförtroendet till nästa klass oxo:D

så det räckte till .....66,nåt%:D

OCH DÄR BLEV JAG.......3:A PLACERAD:DDD

tack till alla som va med och stöttade:D
therese , ida , mamma , olivia, susanne, sofia, nora, sofias syster , sofias systers barn, ingrid, miriam och anna:DD

FUNNY DU E BÄST:D<333

och hedersprisen blev en blå rosett så klart, plankett, hårborste och 100 kroners presentkort på hööks:D
andra klass gul roset, plankett, blå vantar, och 100 kroners presentkort på hööks:D

hihi bilder kommer, nu ska jag sova;)<3<3



Kommentarer
Postat av: Theresé och Barifay

du får bilder av mej ngn dag :D

2010-10-24 @ 20:51:39
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: Linn

Grattis du e bäst & Funny!!! ♥

2010-10-24 @ 22:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0