torsdag!!

haj,

i dag har skolan shofsat förbi och det inebär att det har gott snabt:D


jag hoppade med linn i går och det jick super jag fick funny lungn på dom flästa hinderna ealla fall fick jag mycket kontrol över hene:D i bland kan hon ju bara springa och jag har ingen kontrol:S men jag är nöjd med hopp passet<333 plus att jag red lite dressyr men det är konstigta att rida dressyr i hoppsadel allt blir fell höhö<3

jah på söndag äre tävling och det kommer bli skoj skoj!! man kommer ju träffa lite folk där hoppas jag eallafal!!

och så är min sissta tävling näst nästa helg i långe berga:D
ni som inte vet vart det ligger så ligger det ine i gbg, och jag ska tävla LC:1 och LB:1:)

therese och susanne ska med och jag mamma såklart kanske lilla syster8D

det blir skojjigt för min första häst Tarracas står på det stallet eller han stog ialla fall där:DD så jag hoppas det kan bli lite mys pys med han<33

jah jag har matte så får gå nu,,x_x


Kommentarer
Postat av: Theresé och Barifay

sv; haha okej ;)

2010-10-14 @ 18:59:16
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: josefine

SV; Gör det ;D ^

2010-10-14 @ 20:13:02
URL: http://jossieochjessie.blogg.se/
Postat av: Linnéa Hagström

Lycka till på tävlingarna!

Hejja Sigrid och Funny !!! <3:D

2010-10-15 @ 13:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0