mondag!!

hej,

i dag har skolan varit snabb och skojig:

först gymmpa, sen spv engelska vi läste jag läser corline eller not på engelska, sen lunsh, engelska vi såg på en film som hette forest gummp non som set den?:P den är bra!!<3
sist men inte minst matte jag blev klar med diagnosen blå kurs och röd kurs i dag;D flitit höhö(<3

komm hem vid 3 så nu ska jag bort och passa lotta en timma till 20 över 4.
efter det drar jag till stallet, i dag ska jag iväg och träna för camilla det blir nog nåt mer i kväll;D





TÄVLING NÄSTA HELG PÅ LÖRDAGEN I STORAHÖGA LYCKA TILL KANSKE;D



Kommentarer
Postat av: Theresé och Barifay

jag åker med dej :D, hoppas det inte blir en sån där aaaaaaaaaaaaaaas lång tävlingsdag som lagtävlingar brukar va :O <3

2010-09-27 @ 19:58:25
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: linn

Lycka till gmn:D♥

Ses imorgon!<3

2010-09-27 @ 20:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0