onsdag,<3

i dag har det varit en kort skoldag skönt!! ska jobba eller läsa och leka med en liten flick lotta, hon kommer klockan kvart över 3. sen blir det en tur ut med funny, det är så dåligt för dom 2 bästa rundorna går inte att rida, men man får klara sig;P<3
i kväll blir det idol nu har jag äntligen fattat att det inte är hela veckan höhö från tisdag te non dag:S

i går, hoppa med funny:

jag började mjuka upp henne i hals memera lösjöra och få in rätt tackt, hon retade sig lite i vänster varv men har blivit mycket bättre, sen red jag lite skänkelvikningar, slutor och öpnor det gick rätt bra med skänkelvikning rästen fjompade hon sig i;S
sen var linn min hopptränare hihi vi jag började med en stuts det gick bra men hon blir så himla pigg och drar ärligt talat iväg men det va kul på slutet red linn lite oxo hoppa altså det jick bra tycker jag;D nu komm lota så får dra mig;)<3<3

Kommentarer
Postat av: Linn

Det gick inte alls bra för mej!:o men du var jätte duktig!:D<3333

2010-09-15 @ 19:01:56
Postat av: Theresé och Barifay

Jag har en bloggtävling på bloggen, veckans häst :) var med och tävla. allt står på bloggen på inlägget 'bloggtävling' :D

2010-09-16 @ 08:38:39
URL: http://barifaytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0