tisdag!!

♥  ja då va det tisdag då;D<3<3

jag har gort en planering för veckan, eftersom det är tävling till hälgen:D iden kommer från emmie holmquist hihi;P

MÅ: träning för camilla, det gick supper!!

TI: rida ut barbacka med therese , det var supper skojigt plus att vi hoppade teränghinnder hihi busigt:)

O: rida ut i sadel och träna på en åker och hoppa lite teränghinder här med skoj skoj!!

TO: träna för camilla wiiie:D<3

FR: träna ca en kvart så hon går igenom sig bara sen en tur ut;)

OCH LÖRDAGEN!!! TÄVLING;D<3<3 skojj skojj!! ida rolandsson min första och bästa hihi vän kommmer, sen kommer ...Emmie ( hon är med och tävlar på nathan) och jessica ( hon är med och tävlar på luren) och så kommer Linn Larsson min stall kommpis:D så kommer maassa mer!!:)

NÅGON MER SOM SKA DIT???

Therese skal åka med mig så hon får bli  skötare och ida med så det blir bra 8D




LOVEU FUNNY;-*





Kommentarer
Postat av: Theresé och Barifay

hihi, kul schema, ska designa ett eget snart :D <3

ses imon :D

2010-09-28 @ 19:44:07
URL: http://barifaytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0