träning i dag:D<3<3

hej,

i dag ska jag och mamma åka te sportshoppen och se fall vi hittat en jacka till mig hälst vill jag ha en helly hansen eller ja;P<33

jag skulle följa med ammanda när hon skulle provrida en hästapolle men hästapollens matte skulle till gbg så dom ska provrida på fredag men då kan jag int:( så jag får se va jag får hitta på i stället:S<3<3

aja det blir i alla fall träning i dag;D i det fina vädret skall till camilla, vi får la gå igenom lite i LC:2 typ galoppen snett ijenom och bryta av på mitten . funny vill alltid öka och sen blir hon sur när hon moste bryta av till trav busefrö;P<3<3
men det blir kul längtar te på söndag då de är tävling(<3


pappa har fott ett stependium på 120 000 kr ,kanske ska göra en liten resa o då kanske det blir spanien majorka i
jen:DD<3<3eller skidor mm<3<3
bilder från föra gongen:







Kommentarer
Postat av: Theresé och Barifay

okej, lycka till på träningen :)

fina bilder :)

2010-09-19 @ 12:51:11
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: Theresé och Barifay

http://kimiees.blogg.se/2010/september/finalisterna-i-veckans-blogg.html



klicka på länken och kommentera att du röstar på mej så är du bäst,vill vinna, för det gärna vidare :D

2010-09-19 @ 19:09:01
URL: http://barifaytherese.blogg.se/
Postat av: Linn

Hur har det gått på träningen? Kan väl skicka ett sms?

2010-09-19 @ 20:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0